طراحي سايت / سئو سايت طراحي سايت / سئو سايت .

طراحي سايت / سئو سايت

طراحي سايت خبرگزاري

طراحي سايت خبري يكي از انواع طراحي سايت و  است كه براي خبرگزاري ها جذابيت دارد. از آنجايي كه بسياري از مردم اين روز ها رو به دنياي اينترنت آورده اند، افراد بسياري اخبار روز را از طريق اين وب سايت هاي خبري دنبال ميكنند و از مزاياي استفاده از اين نوع وبسايت ها ، امكان دنبال كردن دسته خاصي از اخبار ميباشد.

به همين علت طراحي وبسايت هاي خبري از تقاضاي بالايي در تهران و ديگر شهرستان ها برخوردار شده و البته از مهم ترين دغدغه هاي متقاضيان ساخت وبسايت خبري ، يافتن بهترين خدمات با مناسب ترين قيمت طراحي سايت  و ديدن نمونه كارهاي ساخت سايت هاي خبري پيشين ميباشد. با ما همراه باشيد تا در مطلب پيش رو به سوالهاي شما پاسخ دهيم.

سايت هاي خبري و اطلاع رساني از جمله پربازديدترين سايت هاي اينترنتي به شمار مي روند. دليل اين موضوع اهميت امر خبر و اطلاع رساني از يك طرف و نياز جامعه به دريافت جديدترين اخبار اينترنت از طرف ديگر است. قطعا با توجه تعداد كاربر آنلاين اينترنت در ايران و آمارهاي موجود، سايت هاي خبري در صورتي كه طراحي مناسبي داشته باشند و محتواي مفيدي توليد كنند مي توانند مخاطب قابل توجهي را به خود جذب نمايند.
مخاطب اينترنتي ترجيح مي دهد كه خبر را در لحظه دريافت كند و اين موضوع باعث مي شود كه كاربران تمايل خاصي به سايت هاي خبري داشته باشند. امروزه با گسترش شبكه هاي اجتماعي موبايلي مانند تلگرام، اهميت طراحي سايت هاي مناسب خبري بيش از پيش شده است، همانطور كه مي دانيد داشتن يك سايت خبري به تنهايي كافي نيست و مي بايست نكات مرتبط با سئو و تجربه كاربري به صورت كامل در آن رعايت شوند تا نتيجه مناسب حاصل گردد. رايان با در نظر گرفتن نكات مهم در زمينه طراحي سايت حرفه اي و همچنين در نظر گرفتن سادگي، كاربردپذيري، سئو و بهينه سازي، امنيت، سرعت، مقياس پذيري و ساير موارد پر اهميت در وب سايت هاي خبري، توانسته است امكانات بسيار مناسبي را در اختيار مديران سايت هاي خبري قرار دهد.

بيشتر بخوانيد:    طراحي سايت فروشگاه آنلاين     طراحي سايت اختصاصي

 

چگونه يك سايت خبري موفق داشته باشيم؟

موفقيت يك سايت خبري بر اساس تعداد مخاطب آن اندازه گيري مي شود و پارامترهاي مختلفي جهت بهبود كيفيت سايت هاي خبري وجود دارد. در مرحله اول، يك سايت خبري بايد بتواند ترافيك مورد نياز خود را از طريق گوگل و يا ورودي مستقيم تامين كند و سپس با طراحي مناسب و كيفيت محتواي قابل قبول كاربران را در سايت حفظ كرده و آنها را تبديل به كاربر وفادار نمايد. در ادامه به برخي از مهمترين ويژگي هاي سايت هاي خبري موفق اشاره مي كنيم.

1-نحوه نمايش اطلاعات به كاربران و چيدمان سايت :

در طراحي سايت هاي خبري نحوه نمايش اطلاعات به كاربر از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. در واقع بازديدكننده سايت بايد بتواند با كمترين زمان ممكن به اخبار مورد علاقه خود دست پيدا كند و اخبار مرتبط با موضوع  را مطالعه نمايد. نه تنها دستيابي به اطلاعات مورد نظر در كمترين كليك ممكن اهميت بالايي دارد بلكه كاربردي بودن چيدمان سايت و سادگي دستيابي به اطلاعات نيز بسيار مهم است.

2- سرعت مناسب لود شدن صفحات :

با توجه به بازديد نسبتا بالايي كه سايت هاي خبري دارند سرعت لود شدن صفحات در طراحي سايت بسيار مهم است.

3-رعايت نكات امنيتي :

نكات امنيتي و عدم نفوذ پذيري سايت اهميت بسيار بالايي دارد و رعايت اين نكات در سايت هاي خبري ضروري است.

4-بهينه سازي سايت براي موتور هاي جستجو :

يك سايت اينترنتي اگر بهترين مطالب را داشته باشد، بهترين گرافيك را داشته باشد و... اما كسي آنها را نبيند هيچ ارزشي نخواهد داشت. رايان نگاه ويژه اي به سئو سايت هاي خبري دارد و سايت هاي طراحي شده توسط ما همواره در صدر نتايج گوگل قرار گرفته اند. اين موضوع مي تواند كمك بسيار زيادي به سايت هاي خبري در جهت افزايش ترافيك و بازديدكننده بكند، براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه صفحه مربوط به سئو سايت خبري را مطالعه نماييد.

5-تعريف سطوح دسترسي مشخص براي خبرنگار :

قطعا تعيين سطوح دسترسي مشخص بر اساس گروه هاي خبري و چيدمان هاي مختلف سايت براي خبرنگاران و كاربران سايت در سايت هاي خبري اهميت بسيار بالايي دارد.

6-بهينه سازي شده براي موبايل :

روز به روز كاربراني كه از موبايل و تبلت ها براي دستيابي به اطلاعات استفاده مي كنند در حال افزايش است. لود شدن مناسب صفحات در موبايل و تلفن هاي هوشمند اهميت بسيار بالايي دارد. وب سايت هاي خبري موفق در حال حاضر به دنبال لود شدن صفحات خود در تلفن هاي هوشمند نيز هستند و به اين موضوع نيز اهميت خاصي مي دهند.

7-سادگي :

بخش مديريت سايت به گونه اي طراحي مي شود كه افراد مختلف بر اساس سطوح دسترسي كه دارند بتوانند به سادگي اطلاعات مورد نظر را ويرايش كنند.

8- ارائه خبر و اطلاع رساني با فرمت هاي گوناگون :

علاوه بر اخبار متني، امكان قرار دادن اطلاعات به صورت چندرسانه اي (صوت، تصوير، فيلم) نيز مي تواند در سايت هاي خبري استفاده شود كه جذابيت خبر را دوچندان خواهد كرد.

طراحي سايت خبري خود را به رايان بسپاريد

ما با استفاده از ايمن ترين روش ها و سريعترين زبان برنامه نويسي در وب يعني ASP.NET سايت هاي خبري با سرعت لود بالا طراحي ميكنيم و به اين موضوع نگاه ويژه اي داريم.اين زبان برنامه نويسي اختصاصي نه تنها سرعت لود صفحات را بالا مي برند، به دليل اينكه مانند قالب هاي آماده موجود در بازار، در دسترس عموم  قرار ندارد از امنيت بالاتري برخوردار است . براي مقايسه سرعت زبان برنامه نويسي دات نت و PHP بر روي مقاله مقايسه asp.net و php كليك نماييد.
يكي از دلايل مهمي كه شركت طراحي وب سايت رايان را از بسياري از شركت هاي طراحي سايت مجزا مي كند ، استانداردسازي وب سايت ها بر اساس الگوريتم هاي روز گوگل مي باشد. براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه به صفحه سئومراجعه نماييد.
علاوه بر استفاده از زبان برنامه نويسي اختصاصي و سئو كه از مهم ترين نكات طراحي سايت مي باشد ، استفاده از گرافيك ساده براي وب سايت از اولويت هاي ماست. زيرا بر اين موضوع اعتقاد داريم كه تمامي كاربران با هر اندازه دانش از اينترنت بايد بتوانند به راحتي از خدمات يك وب سايت استفاده نمايند . طراحي سايت خبرگزاري يكي از كارهاي تخصصي در حوزه وب است و در نتيجه بهتر است اين كار را به شركت هاي متخصص در حوزه وب واگذار كنيد.

امكانات طراحي سايت خبري

از ديگر امكانات يك وب سايت خبري مي توان به موارد زير اشاره نمود :

مديريت اخبار

ايجاد و ويرايش و حذف اخبار شامل :

تيتر خبر

روتيتر و زير تيتر

ليد خبر

انتخاب سرويس هاي خبري

انتخاب تگ مرتبط

تعيين وضعيت انتشار

تعيين نوع خبر

تعيين زمان انتشار

درج تصوير براي اخبار

مديريت اخبار تصويري و آپلود تصاوير نامحدود براي خبر(درج و حذف و و يرايش )

مديريت اخبار چندرسانه اي (درج و حذف و و يرايش )

انتخاب نوع نمايش اخبار در سايت (ويژه-ويژه گروه-...)

مديريت سرويس هاي  خبري

ايجاد سرويس هاي خبري به تعداد نامحدود در دو سطح

مديريت درج اخبار در سرويس هاي خبري

نمايش اخبار مرتبط در سرويس هاي خبري

تعريف سطح دسترسي براي كاربران به بخش هاي مختلف

مديريت آرشيو اخبار ( آرشيو موضوعي اخبار)  

نمايش اخبار پربازديد براي ادمين سايت

مديريت گزارشات

بيشتر بخوانيد: ساخت وب سايت      طراحي سايت در تهران        طراحي سايت شركتي

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۲:۰۴ توسط:سينتا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :